Kundtjänst

Välkommen till BODYFARMs kundtjänst. Du kan kontakta oss via e-post eller vårt kontaktformulär nedan. Vår målsättning är att alltid svara nästföljande vardag.

Kundtjänst har öppet:

Mån - Fre 09.00 - 17.00

Mail: info@bodyfarm.se

Kontaktformulär

Skicka

Vad kan vi hjälpa till med?

Behöver jag skapa ett konto och logga in för att handla hos er?

Nej, det behöver du inte! Leta upp den produkt du vill köpa och lägg den i varukorgen och klicka dig vidare in till kassan.

Kan jag ändra/avbeställa min order?

Om du vill avbryta din order, eller delar av den, vänligen kontakta kundtjänst så fort som möjligt.

Jag ångrar mitt köp, vad gör jag nu?

Som kund hos BODYFARM har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du tog emot varan. Kontakta alltid BODYFARM och informera att Du vill returnera en vara, så hjälper vår kundtjänst dig. Vi är tillgängliga via både telefon och e-post.

Hur lång är leveranstiden?

Vi skickar alltid din beställning nästkommande arbetsdag och normal leveranstid är mellan 1-3 dagar.

Hur skickas produkterna?

Din beställning packas på vårt lager i Stockholm och fraktas vidare med Posten direkt hem till din brevlåda. Om paketet är lite större skickas det direkt till ditt närmaste utlämningsställe.

Spårning av paket

Här kan du spåra ditt paket om du har kolli-id på försändelsen. Skriv in ditt kollinummer i rutan nedan och tryck på "SÖK"

Har du inte ditt kolli-id kan du hitta det genom att logga in på Mina Sidor

Spåra paket

Hur gör jag om jag vill byta en produkt?

Du har 14 dagars öppet köp från den dagen du har mottagit ditt paket, förutsatt att produkten hålls i väsentligt oförändrat skick och i de fall då produkten är plomberad ska denna vara obruten. Vill du byta till en annan produkt så kontakta kundtjänst, så hjälper vi dig. Vid retur eller byte betalar du själv returkostnaden.

Jag ångrar mitt köp, vad gör jag nu?

Som kund hos BODYFARM har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du tog emot varan. Kontakta alltid BODYFARM och informera att Du vill returnera en vara, så hjälper vår kundtjänst dig. Vi är tillgängliga via både telefon och e-post.

Retur

Eftersom våra produkter är känsliga för förvaring i ogynnsamma förhållanden (t.ex. höga temperaturer) vänligen kontakta kundtjänst omedelbart om du av någon anledning vill returnera en vara. Om inte vår kundservice kontaktas innan produkten skickas tillbaka, kan en hanteringsavgift komma att debiteras.

VARFÖR FUNGERAR INTE RABATTKODEN?

Om du har en rabattkod som du vill använda dig av så skriver du in den i kassan, under ”presentkort” och klickar på ”Uppdatera”. Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och se gärna genom villkoren för rabatten om du är osäker på vad som gäller.

Bodyfarm.se använder cookies. Genom att fortsätta på sidan godkänner du användandet av cookies.

Jag förstår Läs mer...
Felaktigt format (YYMMDDXXXX) Felaktigt format, försök igen Felaktigt id, försök igen Du måste fylla i ett namn Du måste fylla i en e-postadress Du måste skriva en kommentar Felaktig kod, försök igen Oväntat fel, kontakta kundtjänst Fältet får ej vara tomt Lösenordet är för kort, minst 6 tecken Lösenorden matchar inte, försök igen
Spara Anonym Passa på just nu Godkänn köpvillkor! Redigera Presentkort Mina ordrar Lägg till Att betala: Frakt: Din rabatt: Betalning: