Kundtjänst

Välkommen till BODYFARMs kundtjänst. Du kan kontakta oss via e-post eller vårt kontaktformulär nedan. Vår målsättning är att alltid svara nästföljande vardag.

Kundtjänst har öppet:
Mån – Fre 09.00 – 17.00
Mail: info@bodyfarm.se

Genom att använda detta formulär accepterar du att denna webbplats lagrar och bearbetar dina uppgifter.

Vad kan vi hjälpa till med?

BEHÖVER JAG SKAPA ETT KONTO OCH LOGGA IN FÖR ATT HANDLA HOS ER?

Nej, det behöver du inte! Leta upp den produkt du vill köpa och lägg den i varukorgen och klicka dig vidare in till kassan.

KAN JAG ÄNDRA/AVBESTÄLLA MIN ORDER?

Om du vill avbryta din order, eller delar av den, vänligen kontakta kundtjänst så fort som möjligt.

JAG ÅNGRAR MITT KÖP, VAD GÖR JAG NU?

Som kund hos BODYFARM har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du tog emot varan. Kontakta alltid BODYFARM och informera att Du vill returnera en vara, så hjälper vår kundtjänst dig. Vi är tillgängliga via både telefon och e-post.

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?

Vi skickar alltid din beställning nästkommande arbetsdag och normal leveranstid är mellan 1-3 dagar.

HUR SKICKAS PRODUKTERNA?

Din beställning packas på vårt lager i Stockholm och fraktas vidare med Posten direkt hem till din brevlåda. Om paketet är lite större skickas det direkt till ditt närmaste utlämningsställe.

HUR GÖR JAG OM JAG VILL BYTA EN PRODUKT?

Du har 14 dagars öppet köp från den dagen du har mottagit ditt paket, förutsatt att produkten hålls i väsentligt oförändrat skick och i de fall då produkten är plomberad ska denna vara obruten. Vill du byta till en annan produkt så kontakta kundtjänst, så hjälper vi dig. Vid retur eller byte betalar du själv returkostnaden.

JAG ÅNGRAR MITT KÖP, VAD GÖR JAG NU?

Som kund hos BODYFARM har du rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från den dag du tog emot varan. Kontakta alltid BODYFARM och informera att Du vill returnera en vara, så hjälper vår kundtjänst dig. Vi är tillgängliga via både telefon och e-post.

RETUR

Eftersom våra produkter är känsliga för förvaring i ogynnsamma förhållanden (t.ex. höga temperaturer) vänligen kontakta kundtjänst omedelbart om du av någon anledning vill returnera en vara. Om inte vår kundservice kontaktas innan produkten skickas tillbaka, kan en hanteringsavgift komma att debiteras.

VARFÖR FUNGERAR INTE RABATTKODEN?

Om du har en rabattkod som du vill använda dig av så skriver du in den i kassan, under ”presentkort” och klickar på ”Uppdatera”. Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och se gärna genom villkoren för rabatten om du är osäker på vad som gäller.